Technical Support & Delivery Specialist Junior
V roli Technical Support Specialisty budete pečovat o zákazníky v oblasti technické podpory a delivery (dodávka a integrace našich produktů klientům, kteří používají naše systémy na svých vlastních serverech). Dokonale si osvojíte všechny produkty Lingea, jejich technické možnosti a parametry.
Co Vás čeká?
- zajišťování technických potřeb našich klientů, komunikace s našimi stávajícími nebo i potenciálními klienty;
- zpracovávání zpětné vazby od zákazníků a odstraňování jejich technických problémů;
- komunikace s vývojovým týmem i prodejem;
- hledání nových způsobů, jak podporu klientů dále vylepšovat.
Co získáte?
- stabilní práci v inspirativním prostředí – jedinečnou příležitost pracovat s lidmi z různých odvětví, od kterých se můžete učit;
- neformální atmosféru;
- práci na plný úvazek vhodnou i pro absolventy;
- o víkendech a svátcích se nepracuje;
- 25 dnů dovolené;
- příspěvek na stravování;
- možnost využívat kartu MultiSport;
- roční prémie.
Co od Vás potřebujeme?
- přechozí zkušenosti s technickou podporou nebo chuť se vše naučit;
- empatii při komunikaci s lidmi a řešení technických problémů;
- plynulou češtinu a angličtinu;
- efektivitu, schopnost stanovit si priority a reagovat na změny;
- samostatnost při rozhodování;
- zájem o vývojářské prostředí;
- práci s moderními nástroji jako YouTrack, Notion, GitLab.
Svůj životopis nám prosím zašlete na e-mail hr@lingea.cz.