Technical Support & Delivery Specialist Junior

V roli Technical Support Specialisty budete pečovat o zákazníky v oblasti technické podpory a delivery (dodávka a integrace našich produktů klientům, kteří používají naše systémy na svých vlastních serverech). Dokonale si osvojíte všechny produkty Lingea, jejich technické možnosti a parametry.

Co Vás čeká?

  • zajišťování technických potřeb našich klientů, komunikace s našimi stávajícími nebo i potenciálními klienty;
  • zpracovávání zpětné vazby od zákazníků a odstraňování jejich technických problémů;
  • komunikace s vývojovým týmem i prodejem;
  • hledání nových způsobů, jak podporu klientů dále vylepšovat.

Co získáte?

  • stabilní práci v inspirativním prostředí – jedinečnou příležitost pracovat s lidmi z různých odvětví, od kterých se můžete učit;
  • neformální atmosféru;
  • práci na plný úvazek vhodnou i pro absolventy;
  • o víkendech a svátcích se nepracuje;
  • 25 dnů dovolené;
  • příspěvek na stravování;
  • možnost využívat kartu MultiSport;
  • roční prémie.

Co od Vás potřebujeme?

  • přechozí zkušenosti s technickou podporou nebo chuť se vše naučit;
  • empatii při komunikaci s lidmi a řešení technických problémů;
  • plynulou češtinu a angličtinu;
  • efektivitu, schopnost stanovit si priority a reagovat na změny;
  • samostatnost při rozhodování;
  • zájem o vývojářské prostředí;
  • práci s moderními nástroji jako YouTrack, Notion, GitLab.

Svůj životopis nám prosím zašlete na e-mail hr@lingea.cz.