Sestavte dobrý marketingový plán

Sestavte dobrý marketingový plán

Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání.

více zde ...

Vydání: 1, 2020 | Stran: 176 | Formát: 138 x 216 mm | ISBN: 978-80-7508-624-2
Vazba: V2 lepená | Ebook format: | Dostupnost: připravujeme
Systém: V2 lepená | ISBN: 978-80-7508-624-2
Balení: 176 | 138 x 216 mm | Dostupnost: připravujeme
cena: 259
Obsah
  • Jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů
  • Situační analýza – marketingový audit
  • Marketingové cíle, strategie a akční plány
  • Plán distribuce, reklamy a propagace
  • Náklady a rozpočty
  • Prezentace plánu a jeho revize
Hlavní vlastnosti
Ukázkové strany
Sestavte dobrý marketingový plán Sestavte dobrý marketingový plán Sestavte dobrý marketingový plán Sestavte dobrý marketingový plán Sestavte dobrý marketingový plán Sestavte dobrý marketingový plán
Doporučujeme
Podrobnější informace

Tato příručka je jiná než většina knížek o byznysu. Bude vám praktickou cvičebnicí, která vám umožní vypracovat si vlastní marketingový plán. Kniha vás postupně provede celým procesem vývoje marketingového plánu pro fiktivní firmu. Krok za krokem se dozvíte, jak provádět každou z fází marketingového plánování. Obsažená cvičení vám pomohou s vypracováním vašeho vlastního marketingového plánu. 

Přístup obsažený v této knize je na rozdíl od teoretických publikací ryze praktický a obsahuje jen tolik teorie, kolik je jí třeba k porozumění plánovacímu procesu. Když si knihu přečtete, rozšíříte svoje poznatky o principy plánování a budete schopni vypracovat podklady potřebné k sestavení jakéhokoli typu marketingového plánu.

Příručku lze užít mnoha způsoby:

  • k přípravě jednotlivých marketingových plánů;
  • jako průvodce pro individuální studium;
  • jako učebnici pro skupinová cvičení v kurzu marketingu k problematice marketingového plánování.

Kniha poskytuje nejen otázky, ale i odpovědi na ně, protože na jejím konci je uveden celý dokončený marketingový plán fiktivní firmy.

Knihy z řady VSTŘÍC ÚSPĚCHU jsou určeny všem, kteří se chtějí zlepšovat, především pak začínajícím manažerům a budoucím lídrům. Jsou nabité chytrými postřehy, radami a skutečně účinnými technikami, které jsou prověřené praxí.

POMOHOU VÁM:

  • získat klíčové dovednosti a zlepšit své pracovní výkony
  • dosáhnout rychlých a významných pokroků
  • posunout se dále v práci, kariéře i osobním životě