Sestavte dobrý marketingový plán

Sestavte dobrý marketingový plán

John Westwood

Tato příručka vás provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání.

ISBN: 978-80-7508-624-2
vazba: měkká, lepená vazba, matné lamino
EAN: 9788075086242
formát: 138 x 216 mm
stran: 176
hmotnost: 280 g
edice: 1, 2020
vydání: 10. 10. 2020
ebook format: epub
ebook kód: 9788075086822
Obsah
  • Jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů
  • Situační analýza – marketingový audit
  • Marketingové cíle, strategie a akční plány
  • Plán distribuce, reklamy a propagace
  • Náklady a rozpočty
  • Prezentace plánu a jeho revize
Galerie
Doporučujeme
Podrobné informace

Tato příručka je jiná než většina knížek o byznysu. Bude vám praktickou cvičebnicí, která vám umožní vypracovat si vlastní marketingový plán. Kniha vás postupně provede celým procesem vývoje marketingového plánu pro fiktivní firmu. Krok za krokem se dozvíte, jak provádět každou z fází marketingového plánování. Obsažená cvičení vám pomohou s vypracováním vašeho vlastního marketingového plánu. 

Přístup obsažený v této knize je na rozdíl od teoretických publikací ryze praktický a obsahuje jen tolik teorie, kolik je jí třeba k porozumění plánovacímu procesu. Když si knihu přečtete, rozšíříte svoje poznatky o principy plánování a budete schopni vypracovat podklady potřebné k sestavení jakéhokoli typu marketingového plánu. Poskytuje nejen otázky, ale i odpovědi na ně, protože na jejím konci je uveden celý dokončený marketingový plán fiktivní firmy.

Příručku lze užít mnoha způsoby:

  • k přípravě jednotlivých marketingových plánů;
  • jako průvodce pro individuální studium;
  • jako učebnici pro skupinová cvičení v kurzu marketingu k problematice marketingového plánování.

Knihy z řady VSTŘÍC ÚSPĚCHU jsou určeny všem, kteří se chtějí zlepšovat, především pak začínajícím manažerům a budoucím lídrům. Jsou nabité chytrými postřehy, radami a skutečně účinnými technikami, které jsou prověřené praxí.

POMOHOU VÁM:

  • získat klíčové dovednosti a zlepšit své pracovní výkony
  • dosáhnout rychlých a významných pokroků
  • posunout se dále v práci, kariéře i osobním životě


Všech 8 knih řady Vstříc úspěchu si u nás můžete objednat jako komplet za zvýhodněnou cenu 1 590 Kč, ušetříte 512 Kč.