lingea
Radost z poznávání
  • On-line služby
  • E-shop
  • Pro firmy
  • Pro školy
    • jazyky
    • cestování
    • vzdělávání
    • pro děti
    Vzdělávání
    Strategie B2B digitálního marketingu
    zpět

    Strategie B2B digitálního marketingu

    novinka
    Simon Hall

    Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí.

    kniha
    590 Kč
    ISBN:978-80-7508-713-3
    vazba:měkká lepená vazba s klopami, matné lamino
    EAN:9788075087133
    formát:156 x 234 mm
    stran:368
    hmotnost:578 g
    edice:1
    vydání:22. 2. 2022
    •  
    •  
    •  
    • Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy.

    Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je uvést do praxe.

    Příručka je výrazně prakticky zaměřená. Pomůže čtenáři pochopit i ty nejpokročilejší a nejsložitější koncepty B2B marketingu. Popisuje, jak integrovat nejnovější digitální metody do kritických procesů, jako jsou „lead generation“, udržení zákazníka či personalizace zákaznické zkušenosti. Kniha je nabitá případovými studiemi světových značek jako John Deere, Vodafone či Intuit, a je tak neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály v oblasti B2B marketingu.

    Autor Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s více než 25 lety praxe v oblasti marketingových technologií a služeb.

    Obsah publikace:

    Vývoj digitální strategie pro B2B

    Strategie B2B digitálního marketingu.
    Cesty zákazníků, personalizovaný marketing a persony kupujících.
    Poznatky o zákaznících a správa dat v B2B.

    Raná fáze cesty kupujícího
    Vytváření povědomí, SEO a vyhledávací strategie.
    B2B digitální marketing pro generování potenciálních zákazníků.

    Digitální technologie pro generování potenciálních zákazníků a rozvíjení vztahu s nimi

    Řízení a integrace digitálních kampaní
    B2B obsahový marketing, plánování marketingové kampaně.
    Integrace digitálního marketingu v B2B, digitální marketing a prodej, měření digitálního marketingu.

    Digitální technologie pro udržení zákazníků
    Druhy digitálního retenčního marketingu, digitální kanály retenčního marketingu.

    Platformy sociálních médií a digitálního marketingu v B2B
    B2B marketingová strategie sociálních médií, marketingové technologie a platformy.

    Strategie B2B digitálního marketingu Strategie B2B digitálního marketingu Strategie B2B digitálního marketingu Strategie B2B digitálního marketingu Strategie B2B digitálního marketingu Strategie B2B digitálního marketingu
      Doporučujeme
    Optimalizace webových stránek
    590 Kč
    Strategie digitálního marketingu
    590 Kč
    Strategie sociálních médií
    590 Kč
    Jak si lépe zorganizovat čas
    279 Kč
    Naposledy zobrazené
    Strategie B2B digitálního marketingu
    Lingea
    • kontakty
    • o nás
    • reference

    Zákaznická podpora

    • nejčastější otázky – FAQ
    • instalace a aktivace produktů
    • návody a instalace
    • uživatelské centrum
    • blog
    • obchodní podmínky
    • ochrana osobních údajů
    • archiv novinek
    • ke stažení

    Spolupráce

    • granty a projekty
    • nabídka práce

    Užitečné odkazy

    • lingea.com
    • dict.com
    • mobile.lingea.eu
    • online-translator.eu
    • nechybujte.cz
    • inspiracenacesty.cz
    Vyberte zboží do košíku
    Přejít do košíku
    Sledovat zboží

    Napíšeme vám, jakmile bude produkt dostupný. Zadejte prosím svůj e-mail.