Vaše dotazy zodpovíme mezi 8.00 a 16.00 hodinou +420 541 233 160
Strategie sociálních médií
Bestseller

Strategie sociálních médií

Julie Atherton

book
Tištěná kniha
Skladem U vás nejdřív 8. 11. question
399 Kč
590 Kč -32 % question

delivery car

Doprava zdarma
při nákupu nad 1 000 Kč

delivery package

Doručujeme
po celém Česku i zahraničí

delivery arrow

Zboží můžete vrátit
do 14 dní bez udání důvodu

Praktický průvodce celým procesem tvorby marketingové strategie pro sociální média.

Mnoho firem stále ještě nedokáže určit, do jakých sociálních médií a kanálů investovat a jak je integrovat do svých marketingových aktivit. Tato kniha poskytuje praktický návod na funkční digitální marketingovou kampaň. Popisuje proces jejího plánování, přípravy, realizace i měření jejího přínosu.

Jak na publikum, firemní značku a kampaně

Sociální média jsou dnes nedílnou součástí života, a proto by měla mít své místo v každé obchodní strategii. K dosažení obchodního úspěchu většinou stačí zaměřit se na tři klíčové oblasti: publikum, přítomnost vaší značky a kampaně. Pokud se s nimi vaše firemní strategie dobře vypořádá, budete s velkou pravděpodobností v marketingu v sociálních médiích úspěšní i vy.

Zapojení publika a komunity

Důraz je kladen především na tyto oblasti:
– identifikace a zacílení na příslušný segment publika,
– oboustranné zapojení komunity,
– řízení pověsti firmy,
– přítomnost na těch správných kanálech,
– využití influencerů k podnícení aktivity.

Zapojení sociálních médií do obchodní strategie

Sociální média mohou mít dramatický dopad na váš celkový obchodní úspěch. Čím více sociální média začleníte do své obchodní strategie, tím blíže budete svým zákazníkům a tím lépe se dokážete vcítit do jejich chování, potřeb, přání a radostí. To vám poskytne konkurenční výhodu. Při jejich tvorbě strategií vám bude naše publikace spolehlivým pomocníkem a průvodcem.

Jaké kapitoly kniha obsahuje?

1. Role sociálních médií v podnikání, marketingu a oblasti očekávání zákazníků
2. Integrované zapojení zákazníků: jak strategii pro sociální média začlenit do širšího rozvoje marketingu
3. Propojení sociálních médií a klíčových ukazatelů výkonnosti se širšími obchodními cíli
4. Využívání sociálních médií k profilování vašeho publika a generování poznatků o spotřebitelích
5. Přítomnost značky: jak podnítit zapojení publika prostřednictvím integrovaného obsahového marketingu
6. Kampaně: stručný průvodce výběrem kanálů pro váš cíl a publikum
7. Měření a srovnávání úspěšnosti: jak a kdy poznáte, že vaše strategie pro sociální média funguje?
8. Zákazník, nebo celebrita? Rozpoznání a přilákání vhodných influencerů pro podporu vaší značky
9. Krizové řízení a řízení dobré pověsti pro sociální média: jasný návod pro nepředvídatelné situace
10. Budoucnost sociálních médií

Bibliografické údaje

ISBN978-80-7508-715-7
Vazbaměkká lepená vazba s klopami, matné lamino
EAN9788075087157
Formát156 x 234 mm
Stránky272
Vydání1
Vydáno22. 2. 2022
  • 99 % zboží skladem
  • 500+ titulů
  • 54 jazyků
  • 27 let zkušeností