Strategie digitálního marketingu
Kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie digitálního marketingu.
ISBN: | 978-80-7508-714-0 |
vazba: | měkká, lepená vazba, matné lamino |
EAN: | 9788075087140 |
formát: | 156 x 234 mm |
stran: | 384 |
hmotnost: | 600 g |
edice: | 1 |
vydání: | 22. 2. 2022 |
- Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing.
Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí.
Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti.
Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede plánováním, realizací i měřením jednotlivých kanálů, platforem a technik. Nabízí také analýzu nezbytných praktik jako využití sociálních médií, optimalizace pro vyhledávače, placené vyhledávání, obsahový marketing a uživatelská zkušenost.
Kniha mimo jiné obsahuje:
- případové studie a analýzy Airbnb, Deliveroo, Amazon, Coca-Cola a mnoha dalších, které vám pomohou porovnat vaši strategii s těmi nejlepšími
- nejaktuálnější novinky z oblasti automatizace marketingu, zasílání zpráv a e-mailů, on-line i off-line integrace a vlivu technologií včetně umělé inteligence
- rady a tipy týkající se ochrany dat a soukromí.
Obsah publikace:
Základy digitálního marketingu
ČÁST PRVNÍ Znalost vašich obchodních cílů a zákazníků
Integrace digitální strategie do širší strategie organizace
Porozumění vyvíjejícímu se digitálnímu spotřebiteli
Překážky, faktory a ochrana dat ve strategii digitálního marketingu
ČÁST DRUHÁ Integrace digitální změny do vaší širší organizace
Osvojení technologií pro on-line marketing a digitální transformaci
Plánování strategie digitálního marketingu – záměry, týmy a sestavování rozpočtu
ČÁST TŘETÍ Využití strategie kanálů k oslovení zákazníků
Strategie SEO a organické techniky
Tvorba a optimalizace strategie placeného vyhledávání
Reklama v obsahové síti a programatické cílení
Přizpůsobení strategie pro sociální média
Automatizace marketingu, zasílání zpráv a e-mailový marketing
Generování potenciálních zákazníků, které přináší výsledky
Obsahová strategie – klíčový pilíř úspěchu
Personalizace cesty zákazníka a digitálního prostředí
ČÁST ČTVRTÁ Konverze, udržení a měření
Efektivní design, elektronické obchodování a uživatelské rozhraní (UX)
Řízení loajality, vztahů se zákazníky a dat
Poskytování dokonalého on-line servisu a zákaznické zkušenosti
Měření úspěchu pomocí analýzy dat
ČÁST PÁTÁ Přizpůsobení vaší konečné strategie digitálního marketingu
Sestavení strategie digitálního marketingu